سفارش تعمیرات

سفارش تعمیرات

تلفن تماس:

021-44663298

ایمیل:

info@postfinder.ir

تلفن تماس:

021-44663298

درباره پست یاب

حریم خصویی

درباره ما

ارسال فرم نظرات

فرصت های همکاری

دسترسی سریع

معرفی محصولات

خرید محصولات

فرم نمایندگی

درخواست همکاری

شماره حساب های

لینک های مهم

حریم خصویی

درباره ما

ارسال فرم نظرات

فرصت های همکاری

تمامی حقوق این سایت متعلق به پست یاب است

راهنمای کامل خرید میکروفون یقه ای

راهنمای کامل خرید میکروفون یقه ای

خرید میکروفون یقه ای خوب یکی از بزرگترین دغدغه های افرادی است که این روزها قصد دارند صدای با کیفیتی در ضبط ویدیوها یا پادکست های خود داشته باشند.

میکروفون های یقه ای با توجه به نیاز افراد مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع هر میکروفونی برای کار خاصی طراحی شده است. به عنوان مثال از یک میکروفون استودیویی نمی توان در محیطی که آکوستیک نیست استفاده کرد! اگر شناخت کافی از میکروفون ها نداشته باشید در خرید یک میکروفون یقه ای خوب به مشکل بر می خورید.

قبل از هرچیز باید بدانید میکروفونی که میخواهید تهیه کنید آیا مناسب کاری که میخواهید انجام دهید است یا خیر؟ به عنوان مثال اگر میخواهید با گوشی موبایل تان ویدیو ضبط کنید و نیاز به صدای با کیفیت دارید بهتر است از میکروفونی استفاده کنید که با گوشی های موبایل سازگار باشد.

 

کاربرد میکروفون های یقه ای

میکروفون های یقه ای بیشتر برای ضبط ویدیوهای آموزشی، ویدیو های تصویری، ضبط صدا برای ویدیو هایی که در کلاس های آموزشی گرفته می شود و انجام مصاحبه ‌های رادیویی و تلویزیونی مورد استفاده قرار می گیرند.

از میکروفون های یقه ای برای َضبط پادکست های یک نفره نیز استفاده می شود. این در صورتی است که بخواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید و سراغ خرید میکروفون های استودیویی برای ضبط پادکست نروید. میکروفون های یقه ای چون حساسیت بالایی ندارند به جز ضبط صدا برای خوانندگی در تمام موارد مورد استفاده قرار می گیرند.

 

مزایای میکروفون های یقه ای

یکی از بهترین مزیت های میکروفون های یقه ای ثابت بودن آن روی لباس است. این میکروفون ها که با گیره ای که به یقه لباس متصل می شوند، سیم آن از زیر لباس عبور می کند و در ویدیوهای تصویری اصلا مشخص نمی شود.

خوبی این میکروفون‌ ها در قدرت دریافت فرکانس است که دیگر نیازی نیست مدام آن ها را در دست بگیرید. مزیت دیگر این نوع میکروفون ‌ها این است که بیشتر به صورت بی سیم هستند یا سیم طولانی ای دارند.

 

معایب

یکی از معایب میکروفون های یقه ای این است که شارژ باطری آن ها زود تمام می شود و برای کارهای طولانی مدت باید مجدد باطری آن ها شارژ شود. از دیگر معایب بعضی از میکروفون های یقه سیم کوتاه آن هاست که در بعضی از مواقع مشکل ساز می شود.

یکی دیگر از معایبی که در میکروفون های یقه ای دیده می شود عدم اتصال مستقیم به دستگاه های دیگر مثل موبایل و لپ تاپ است که برای اتصال نیاز به رابط دارند.البته تمام مواردی که عنوان شد در بعضی از میکروفون های یقه ای ارزان قیمت جزء معایب هستند.

 

انواع میکروفون های یقه ای

میکروفون های یقه ای به دو دسته بی سیم یا بلوتوثی و با سیم تقسیم می شوند. یکی از مهمترین مزیت های میکروفون های یقه ای بی سیم آزادی حرکت بر روی صحنه است، بدون آنکه نیازی به استفاده از کابل میکروفن باشد.

میکروفن های یقه ای بی سیم می توانند سریع تر راه اندازی شوند و به کم کردن تعداد کابل های میکروفن، پایه میکروفن و مانیتور های موجود در صحنه که باعث شلوغی می شوند، کمک می کند و سخنرانان، هنرمندان و مجریان به راحتی می توانند بر روی صحنه حرکت کنند.

 

سوالات متداول در خرید میکروفون های یقه ای

میکروفون های یقه ای دقیقا به چه دردی می خورند؟

از میکروفون های یقه ای با توجه به کیفیت شان می توان برای ضبط صدا در ویدیوهای آموزشی، پادکست، اجرای زنده (روی صحنه) مصاحبه های خیابانی استفاده کرد.

آیا میکروفون های یقه ای به موبایل و لپ تاپ وصل می شوند؟

اکثر میکروفون های یقه ای قابلیت اتصال مستقیم به دستگاه های هوشمند مثل موبایل و دوربین فیلم برداری را دارند. بعضی از آن ها نیز با فیش رابط قابل اتصال هستند.

نویز صدای ضبط شده با میکروفون یقه ای را چطور برطرف کنیم؟

معمولا با استفاده از اپلیکیشن های ضبط صدا روی گوشی نویزی روی صدا قرار نمی گیرید. اما در حالت کلی با استفاده از نرم افزار های ویرایش صدا مثل Adobe Audition می توان نویز صدا را کامل برطرف کرد.

 

بهترین میکروفون های یقه ای موجود در بازار ایران

در این قسمت قصد داریم بهترین میکروفون های یقه ای برای ضبط صدا توسط سیستم های هوشمند؛ موبایل، لپ تاپ و را با توجه به قیمت، کیفیت، مزایا و معایب آن ها به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال پیدا کردن میکروفون یقه ای مورد نظر خود هستید در این نقد و بررسی اختصاصی همراه ما باشید.

 

 

میکروفون یقه ای بویا یکی از محبوب ترین میکروفون های یقه ای با کیفیت در بازار ایران است که مناسب برای افرادی است که به دنبال میکروفونی ارزان قیمت با کیفیت خوب هستند.میکروفون یقه ای بویا یکی از محصولات پر فروش دیجی کالا است که اکثر مشتریانی که این محصول را تهیه کرده اند رضایت کاملی از کیفیت و قیمت آن داشته اند.

 

 

 

 

 

بهترین هدفون های بی‌ سیم موجود در بازار ایران

خرید هدفون بی‌ سیم با کیفیت یکی از مهمترین کارهایی است که باید قبل از خرید به آن توجه کرد. هدفون بی سیم یکی از تأثرگذارترین لوازمی جانبی است که برای شنیدن صدا با کیفیت به آن نیاز داریم.برای اینکه بتوانید بهترین هدفون بی سیم را تهیه کنید قبل از هر چیز لازم است با امکانات، مشخصات و کاربرد انواع هدفون های بی سیم آشنا شوید.

در این راهنمای خرید قصد داریم بهترین برند هدفون بی سیم ارزان قیمت را با توجه به نقاط ضعف،قوت و کارایی هدفون های بی سیم موجود در بازار ایران به شما معرفی کنیم. اگر می خواهید یک هدفون بی سیم بلوتوث با کیفیت، متناسب با نیازتان و مقرون به صرفه تهیه کنید پیشنهاد می کنیم در این مقاله همراه ما باشید.

 

هر هدفون بی سیم گران قیمت به درد شما نمی خورد! ابتدا مشخص کنید برای چه کاری نیاز به هدفون بی سیم  دارید

 

هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل ردمی ایردتس «Redmi AirDots

هنگامی که درب جعبه هدفون بی سیم شیائومی Redmi AirDots رو باز می کنید، با چیزی کوچک تر از آنچه انتظار داشتید، روبرو خواهید شد. هدفون بی سیم شیائومی از یک طراحی زیبا و فوق العاده جذاب برخوردار است. این هدفون بسیار سبک، با ظرافت خاصی ساخته شده است، پس بهتر است مراقب باشید به طور مداوم از دستتان رها نشود؛ وزن هدفون همراه با جعبه 36گرم می باشد. ردمی ایرداتس از پین های مغناطیسی پر قدرتی بر خوردار است که حتی با ورونه کردن جعبه آن به همین راحتی رها نمی شود. هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل ردمی ایردتس به خوبی در گوش شما جا گرفته و حتی اگر سرتان را تکان دهید، به همین راحتی از گوش خارج نمیشود. بنابراین، می توانید به راحتی هنگام ورزش کردن یا دویدن از آنها استفاده کنید. این هدفون فوق العاده کوچک بوده و حتی از مدل Mi AirDots هم کوچک تر است.

مشخصات فنی هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل ردمی ایردتس

نوع اتصال بی‌سیم
نوع گوشی دو گوشی
مناسب برای مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
رابط کاربری بلوتوث نسخه‌ی بلوتوث 5.0
پاسخ فرکانسی 20-20000 هرتز
مقاومت در برابر رطوبت و عرق بله
قطر درایور 7.2 میلی‌متر
عمر باتری 12 ساعت
اقلام همراه هدفون دفترچه راهنما یک جفت سری گوشی اضافه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ویژگی های هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل ردمی ایردتس

  • سایز کوچک و اندازه مناسب
  • وصل شدن سریع
  • ارگونومی مناسب
  • بیس مناسب
  • شفافیت بالای صدا
  • استفاده همزمان دونفر
  • رابط کاربری آسان

 

 نقاط ضعف هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل ردمی ایردتس

  • احتمال خش افتادن نسبتا زیاد
  • تفکیک صدا
  • عدم نمايش ميزان شارژ كيس
  • توی بازی های انلاین یکم تاخیر داره

 

امتیاز کاربران دیجی کالا

 

نظر یکی از خریداران 

 

 

سوالات متداول در خرید هدفون بی سیم:

آیا هدفون بی سیم خوب داخل گوش قرار میگیرد؟

هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل ردمی ایردتس به خوبی در گوش شما جا گرفته و حتی اگر سرتان را تکان دهید، به همین راحتی از گوش خارج نمیشود. بنابراین، می توانید به راحتی هنگام ورزش کردن یا دویدن از آنها استفاده کنید.

 

آیا میکروفون های یقه ای به موبایل و لپ تاپ وصل می شوند؟

نویز صدای ضبط شده با میکروفون یقه ای را چطور برطرف کنیم؟

 

بهترین میکروفون های یقه ای موجود در بازار ایران

نحوه درست کردن اتصال گوشی راست و چپ

خب بعد چند ماه استفاده اتصال گوشی سمت راست و چپ مختل شد و هرکاری کردم راست و چپ همدیگرو شناسایی نمیکردن و گوشی سمت چپ چشمک سفید و قرمز داشت که غیر عادی بود که چند تا از دوستان هم اشاره کردن و حتی بیرون هم نتونستن براشون درست کنن در حالی که به راحتی میشه درستش کرد که فیلماش هم تو اینترنت هست اگر سرچ کنید, خب راه درست کردنش هر دو رو از کیس در میاریم و دکمه رو فشار میدیم و نگه میداریم تا هردو قرمز بشن و بعد خاموش بشن. بعد چند ثانیه هردو رو باهم دوباره فشار میدیم تا روشن بشن و فشار روی دکمه رو نگه میداریم و هر دو شروع میکنن به چشمک زدن سفید رنگ و فشار رو چند ثانیه نگه میداریم تا برای بار اول هر دو یکبار قرمز بشن و همچنان فشار رو نگه میداریم تا برای بار دوم قرمز بشن و بعد ولش میکنیم و میبینیم که فقط گوشی سمت راست در حال چشمک زدن سفیده که یعنی دوباره به هم وصل شدند. فقط مهم اینه که فشار روی دکمه رو تو این پروسه نگه داریم و ول نکنیم. و اینکه با این قیمت انتظار کیفیت یک دستگاه درجه یک چند میلیونی رو نداشته باشید اما به نسبت قیمتش واقعا ارزش خرید بالایی داره و اینکه من موقع درس خوندن هردو رو در حالت خاموش داخل گوشم میزارم و صداهای اطراف رو به حد زیادی کاهش میده که برای تمرکز خیلی خوبه.

قراردادن لینک فیلم آموزشی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا