سفارش تعمیرات

سفارش تعمیرات

تلفن تماس:

021-44663298

ایمیل:

info@postfinder.ir

تلفن تماس:

021-44663298

درباره پست یاب

حریم خصویی

درباره ما

ارسال فرم نظرات

فرصت های همکاری

دسترسی سریع

معرفی محصولات

خرید محصولات

فرم نمایندگی

درخواست همکاری

شماره حساب های

لینک های مهم

حریم خصویی

درباره ما

ارسال فرم نظرات

فرصت های همکاری

تمامی حقوق این سایت متعلق به پست یاب است

بهترین گوشی های موبایل ساده بازار

با توسعه و بیشتر شدن گوشی‌های موبایل هوشمند حضور گوشی‌های موبایل کلاسیک و ساده کم رنگ‌تر شد، اما همچنان هستند افرادی که از این گوشی‌های بسته به فعالیت و شغلی که دارند استفاده می‌کنند. البته اکثر کاربران گوشی‌های ساده از آن به عنوان گوشی کاری و دوم خود استفاده می‌کنند و بیشتر برای برقراری تماس یا دادن پیامک از آن استفاده می‌کنند، زیرا که هنوز هم این گوشی‌ها بهترین باتری و آنتن دهی را در ایران دارند و اگر به خاطر داشته باشید گوشی ۱۱۰۰ بهترین گوشی ساده از نظر آنتن دهی محسوب می‌شد و هنوز هم بهترین برند گوشی‌های ساده نوکیا محسوب می‌شود. گوشی‌های ساده مقاومت بالایی که این گوشی‌ها در برابر ضربات در حین کار دارند باعث می‌شود تا مدت‌ها دوام آورند، در صورتی که اگر ضربه نسبتا شدیدی به گوشی هوشمند وارد شود باعث می‌شود تا برای تعمیر کردن آن هزینه زیادی متحمل شوید. در این پست قصد داریم به بررسی بهترین گوشی های موبایل ساده از برندهای نوکیا، ارد،‌ آلکاتل و جی‌ال‌ایکس پرداخته و با مشخصاتی که دارند یکی از گزینه‌های مناسب را به شما پیشنهاد دهیم.

بهترین گوشی های موبایل ساده بازار

گوشی‌های ساده امروزی کمی هوشمندتر شده و دارای مرورگر وب یا دوربین عکاسی هرچند با رزولوشن پایینی هستند. بنابراین اولین نکته‌ای که باید در خرید آنها به بررسی آن بپردازید این است که بر اساس نیازی که از گوشی دارید بهترین آن را انتخاب کنید. ممکن است اولویت شما برای یک گوشی ساده باتری آن باشد یا اینکه از صفحه نمایشی رنگی هم برخوردار باشد؛ یا اصلا اینکه بخواهید این گوشی را به افرادی که سن بالایی دارند هدیه دهید. پس پیش از هر چیز نیاز خود را مشخص کرده و سپس بر اساس مشخصاتی که هر گوشی دارد یکی از آنها را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی برخی از بهترین محصولات هر برند می‌پردازیم. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه گوشی موبایل با مدل‌های مختلف دیگری که از گوشی برای شما تهیه کردیم نیز کمک بگیرید.

گوشی موبایل ارد مدل Empire 2020

بررسی قیمت و مشاهده محصول
  • حافظه داخلی : 32 مگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش : تا 2.0 اینچ
  • شبکه های ارتباطی : 2G
  • تعداد سیم کارت: دو عدد
گوشی موبایل ارد مدل Empire 2020 دو سیم کارت یکی از بهترین گوشی‌های لوکس و لاکچری برند ارد (OROD) است. (هنوز افراد زیادی هستند که استفاده از یک موبایل کلاسیک را ترجیح می‌دهند و اصلی‌ترین قابلیت یک گوشی موبایل را تماس‌گرفتن و پیامک‌زدن می‌دانند. به همین دلیل شرکت‌های مختلف وجود دارند که در زمینه تولید گوشی‌ها با طراحی قدیم فعالیت می‌کنند. گوشی موبایل مدل Empire 2020 هم از مجموعه محصولات برند « ارد » (Orod) است که با طراحی کلاسیک وارد بازار شده است. این گوشی موبایل از یک بدنه و فریم فلزی و با طراحی خاص به‌همراه چرم بهره می‌برد. عرض این گوشی بسیار کم و در حدود 42 میلی‌متر در نظر گرفته شده است. این گوشی از دو سیم‌کارت بهره می‌برد. صفحه‌نمایش این گوشی 1.77 اینچ و با فناوری TFT است. گوشی موبایل Empire 2020 از یک درگاه microUSB بهره می‌برد که با استفاده از شارژری که به همراه محصول ارائه شده است، می‌توان آن را شارژ کرد. انرژی مورد نیاز این گوشی، توسط یک باتری با ظرفیت 1000 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. گوشی موبایل ارد مدل Empire 2020 دارای ظاهری کلاسیک و با طراحی خاص است که بیشتر مناسب افرادی است که انتظار زیادی از یک گوشی موبایل ندارند.

گوشی موبایل نوکیا مدل 4G 8000 TA-1311

بررسی قیمت و مشاهده محصول
  • حافظه داخلی : چهار گیگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش : 2.4 تا 2.8 اینچ
  • شبکه های ارتباطی : 4G، 3G، 2G
  • توضیحات سیم کارت: سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
نوکیا 4G 8000 TA-1311 یک گوشی ساده و ارزان قیمت است که در رسته‌ی گوشی‌های پایین رده قرار دارد. اما این گوشی یک پله بالاتر و فراتر از سایر رقیبان خود ایستاده است. این محصول تعداد از ویژگی‌های تلفن‌های هوشمند را در اختیار دارد و در طرف مقابل؛ برخی مشخصات کلیدی اسمارت فون‌ها نظیر اتصال WiFi در این گوشی است. از این رو می‌توان لقب «تلفن نیمه هوشمند رو به پایین» را به این محصول داد. به طور کلی این تلفن را می‌توان برای کسانی که نمی‌خواهند هزینه‌ زیادی بابت تلفن همراه خود کنند و از طرفی دیگر، می‌خواهند تلفن همراهشان تعدادی از ویژگی‌های اسمارت فون‌ها را به خدمت داشته باشد، توصیه کرد.

گوشی موبایل کاترپیلار مدل B25

بررسی قیمت و مشاهده محصول
  • حافظه داخلی : 512 مگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش : 2.0 تا 2.4 اینچ
  • شبکه های ارتباطی : 2G
  • تعداد سیم کارت: دو عدد
گوشی موبایل کاترپیلار مدل B25 برای کسانی ساخته شده که فقط یک گوشی محکم و سخت‌جان می‌خواهند و خودشان را درگیر سرگرمی، بازی و اینترنت وای‌فای و امکانات دیگر نمی‌کنند. در واقع نکته‌ی قابی تامل این است که گوشی‌ای جدید طراحی و ساخته شده است که امکانات گوشی‌های ده سال پیش را دارد. بدنه‌ی ضخیم ۲۲ میلی‌متری و وزن ۱۶۱ گرمی که برای گوشی با چنین ابعادی واقعا زیاد است. طراحی این گوشی شبیه مدل‌های کلاسیک و قدیمی است و جزو گوشی‌های دارای کیبورد هم هست و صفحه‌کلیدی ۱۲ دکمه‌ای دارد. دور قاب گوشی از جنسی است که در برابر ضربه و شوک و افتادن از ارتفاع مقاوم است. موبایل B25 دارای گواهینامه IP67 است و در برابر گرد و غبار و آب تا عمق یک متر و به مدت ۳۰ دقیقه مقاوم است. همچنین برای کسانی که در ساختمان‌های در حال ساخت کار می‌کنند یا کار آن‌ها به گونه‌ای است که ممکن است گوشی از دستشان بیافتد این خبر خوش را داریم که این گوشی تا ارتفاع ۱.۸ متر در برابر سقوط مقاوم است.

گوشی موبایل راگ گیر مدل RG129 دو سیم کارت

بررسی قیمت و مشاهده محصول
  • حافظه داخلی : 512 مگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش : تا 2.0 اینچ
  • شبکه های ارتباطی : 2G
  • تعداد سیم کارت: دو عدد
این روزها بازار گوشی‌های سرسخت و مقاوم که بتوانند در سفر یا کوهنوردی همراهمان باشند، خیلی داغ شده است. به‌طوری‌که شرکت‌هایی مثل کاترپیلار یا «راگ گیر» (RugGear) تلفن‌های همراهی می‌سازند تا همیشه و همه‌جا بتوان از آن‌ها استفاده کرد: از کوه و دریا گرفته تا کارگاه ها و کارهای فنی. مقاومت در برابر ‌آب و ضربه و گرد و خاک ‌از ویژگی‌های قطعی آن‌هاست. استفاده از مواداولیه باکیفیت در ساخت آن باعث ایجادجنس بدنه خوب و مقاوم در گوشی شده است.از نظر رنگ بندی نیز این گوشی با ترکیب زیبای رنگ زرد با رنگ مشکی، استایلی جذاب و خاص ایجاد کرده است. در این گوشی‌ها بیشتر سعی شده تا از امکاناتی نظیر ضد‌آب و ضدضربه‌بودن بهره گرفته شود تا برای قشر خاصی از کاربران مناسب باشد. برای عاشقان آفرود و سفرهای سخت، صخره نوردان و کسانی که از گشت و گذار در طبیعت لذت می برند.

گوشی موبایل کاجیتل مدل C3521

بررسی قیمت و مشاهده محصول
  • حافظه داخلی : 32 مگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش : تا 2.0 اینچ
  • شبکه های ارتباطی : 2G
  • تعداد سیم کارت: دو عدد
هنوز هم برخی از شرکت‌ها فعال در عرصه گوشی، در حال تولید گوشی‌های کلاسیک تاشو هستند که البته این محصولات هنوز هم طرفداران خاص خود را در بین کاربران دارند. گوشی Kgtel C3521 هم یکی از همین گوشی‌های کلاسیک تاشو است که به نسبت قیمت در نظر گرفته شده به مشخصات فنی مناسب و قابل قبولی مجهز شده است. این گوشی در نمای رو‌به‌رویی به صفحه‌نمایش با ابعاد 1.8 اینچ مجهز شده و در قسمت پایینی صفحه‌نمایش هم صفحه‌کلید قرار گرفته است. در نمای رو‌به‌رویی خبری از سنسور دروبین سلفی نیست اما در قسمت پشتی تنها یک سنسور با رزولوشن 0.3 مگاپیکسل برای این گوشی کلاسیک در نظر گرفته شده که برای ثبت تصاویر در نور روز انتخاب مناسبی است. شیار مجزای در نظر گرفته شده برای کارت حافظه جانبی هم توانایی پشتیبانی از حداکثر میزان ظرفیت 16 گیگابایت را دارد که برای یک گوشی کلاسیک، حافظه کاملا مناسبی است. وزن 100 گرمی این گوشی هم در استفاده‌های طولانی مدت هیچ خستگی برای دست کاربر به‌همراه ندارد. باتری با میزان ظرفیت 1000 میلی‌آمپر‌ساعت در نظر گرفته شده برای Kgtel C3521 هم همانند اکثر گوشی‌های کلاسیک، توانایی ارائه طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) بسیار خوب و قابل قبولی به ازای هر بار شارژ صد درصدی دارد.

گوشی موبایل بلو مدل Joy

بررسی قیمت و مشاهده محصول
  • حافظه داخلی : 32 مگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش : 2.0 تا 2.4 اینچ
  • شبکه های ارتباطی : 2G
  • تعداد سیم کارت: دو عدد
یک گوشی ساده با صفحه کلیدی بزرگ و یک دکمه دسترسی اضطراری S.O.S که برای کاربران میانسال طراحی شده است. دوربین VGA این گوشی شما را قادر می سازد تا لحظات به یاد ماندنی خود را ثبت کرده و به کمک فن‌­آوری بلوتوث آنها را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. علاوه بر این شما می­‌توانید در همه جا با رادیو FM MP3 پلیر و MP4 پلیر سرگرم شوید. موسیقی، کلیپ‌های تصویری کوتاه و تصاویر همیشه در دسترس هستند. گوشی موبایل Joy مجهز به صفحه نمایش 2.4 اینچی است و کاربران به راحتی می‌توانند جزئیات درج شده بر روی آن را مشاهده نمایند. از ویدئو گرفته تا عکس، چیزی نیست که گوشی Joy قادر به انجام آن نباشد. گوشی موبایل Joy یک تلفن همراه با کاربردی آسان است که در عین حال در ساخت آن از عناصر جذاب با فرم ساده استفاده شده است. الگوی چرمی بکار رفته در پشت گوشی تجربه لذت‌بخشی را در حین دست گرفتن آن برای کاربران ایجاد می­‌کند.

گوشی موبایل کاجیتل مدل n125

بررسی قیمت و مشاهده محصول
  • حافظه داخلی : 32 مگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش : تا 2.0 اینچ
  • شبکه های ارتباطی : 2G
  • تعداد سیم کارت: دو عدد
یکی از گوشی‌های کلاسیک و البته با‌کیفیت موجود در بازار، گوشی کاجیتل مدل n125 است که به نسبت بسیاری از گوشی‌های کلاسیک موجود در بازار، از طراحی کاربر پسند‌تری بهره برده است. در نمای رو‌به‌رویی این گوشی کلاسیک به صفحه‌نمایش با ابعاد 1.8 اینچ مجهز شده است. طراحی جالب و مناسبی هم برای صفحه‌کلید در نظر گرفته شده که در قسمت پایینی صفحه‌نمایش قرار گرفته است. در بخش مشخصات سخت‌افزاری هم حضور پردازنده MT6261 سبب شده تا کاجیتل n125 در جایگاه یک گوشی کلاسیک، عملکرد خوب و قابل قبولی در اجرای فعالیت‌های روزمره داشته باشد. این گوشی با میزان حافظه داخلی و رم 32 گیگابایت روانه بازار شده است. البته باید بدانید که کاجیتل n125 توانایی پشتیبیانی از حداکثر میزان حافظه جانبی 16 گیگابایت را هم دارد. در قسمت پشتی هم یک سنسور دروبین با رزولوشن 1.3 مگاپیکسل این گوشی کلاسیک را همراهی می‌کند و می‌تواند تصاویر تقریبا مناسبی را به ثبت برساند (طبعا از یک گوشی کلاسیک نباید توقع ثیت تصاویر با‌کیفیتی را داشته باشید). حضور باتری قابل تعویض با میزان ظرفیت 1150 میلی‌آمپر‌ساعت هم سبب شده تا همانند اکثر گوشی‌های کلاسیک، به ازای هر بار شارژ صد درصدی، شاهد طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) بسیار خوب و قابل قبولی از این گوشی باشید.

گوشی موبایل کاجیتل مدل KT200

بررسی قیمت و مشاهده محصول
  • حافظه داخلی : 32 مگابایت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش : تا 2.0 اینچ
  • شبکه های ارتباطی : 2G
  • تعداد سیم کارت: دو عدد
گوشی‌های کلاسیک با طراحی نوستالژی و جذاب خود هنوز هم در بین کاربران محبوبیت خاصی دارند و یکی از برند‌های فعال در این عرصه، شرکت کاجیتل است. کاجیتل KT200 هم یکی از گوشی‌های کلاسیک این برند است که البته با توجه به طراحی در نظر گرفته شده، توانایی مقاومت بالایی در شرایط سخت و همچنین ضربات و افتادن‌های احتمالی را دارد. قاب در نظر گرفته شده برای این گوشی به نحوی است که به‌خوبی از این گوشی در برابر افتادن و ضربات احتمالی محافظت می‌کند. در نمای رو‌به‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد 1.8 اینچ و رزولوشن 128×160 پیکسل از نوع رنگی مجهز شده است. در قسمت پایینی صفحه‌نمایش هم شاهد قرار‌گیری صفحه‌کلید مکانیکی این گوشی هستیم. در قسمت رو‌به‌رویی خبری از سنسور دوربین سلفی نیست اما در قسمت پشتی یک سنسور دوربین با رزولوشن 0.3 مگاپیکسل برای این گوشی کلاسیک در نظر گرفته شده است. در بخش مشخصات سخت‌افزاری هم این گوشی از حافظه داخلی و رم 32 مگابایتی بهره برده است. البته به به لطف درگاه حافظه جانبی، KT200 توانایی پشتیبانی از حداکثر میزان ظرفیت 16 گیگابایت حافظه جانبی را دارد. باتری با میزان ظرفیت بسیار مناسب 2500 میلی‌آمپر‌ساعتی هم سبب شده تا همانند اکثر گوشی‌های کلاسیک، شاهد طول عمر مفید بسیار خوب و قابل قبولی از KT200 باشید.

دلایل مهم برای خرید گوشی ساده

  1. قیمت مناسب
داشتن سخت‌افزار قدرتمند و ارائه ویژگی‌های خاص توسط گوشی‌های هوشمند سبب شده تا گوشی‌های هوشمند قیمت بالاتری نسبت به گوشی‌های ساده داشته باشند. علاوه بر این، تأثیر قیمت دلار و بازار آشفته گوشی موبایل در ایران نیز بر بازار داغ گوشی‌های هوشمند دامن می‌زند. در این میان برخی از افراد هستند که قصد ندارند بابت خرید موبایل هزینه چندانی بپردازند و یا توان پرداخت قیمت‌های میلیونی گوشی های هوشمند را ندارد؛ با در نظر گرفتن این موارد می‌توان نتیجه گرفت که بهترین گوشی های ساده 2022 اولین گزینه پیش‌روی این افراد هستند.
  1. طراحی ساده و سبک
گوشی‌های ساده عموماً طراحی ساده و کلاسیکی دارند که به دست گرفتن راحت آن‌ها کمک می‌کند، علاوه بر این استفاده از گوشی‌های ساده حس و حال قدیمی و نوستالژی را به شما منتقل می‌کند که بسیار جذاب است. معمولاً گوشی‌های ساده دارای وزن کمی هستند از این رو حمل آن‌ها بسیار آسان است و آن‌ها را به جایگزینی مناسب به عنوان گوشی دوم تبدیل کرده است.
  1. آنتن‌دهی خوب و شارژدهی مناسب
با در نظر گرفتن این موضوع که در ساختار گوشی‌های ساده سخت‌افزار قدرتمندی به کار گرفته نشده و این گوشی‌های ویژگی خاصی را ارائه نمی‌دهند، به سادگی می‌توان متوجه شد که مصرف انرژی در این گوشی‌ها بسیار پایین است که آن‌ها را قادر می‌سازد تا برای روز‌ها شارژدهی داشته باشند. علاوه بر این گوشی های ساده بر پایه دو اصل برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه ساخته شده‌اند از این رو آنتن‌دهی آنان بسیار مطلوب است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا